REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO Q HOTEL CLUB
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin określa warunki udziału w Programie lojalnościowym sieci Q Hotel (zwanym dalej Program Lojalnościowy Q Hotel Club) oraz zasady jego działania.
2. Program Lojalnościowy Q Hotel Club skierowany jest do osób fizycznych, będących Gośćmi jednego z hoteli lub restauracji należących do sieci Q Hotel, o których mowa w punkcie II ust. 1 poniżej, oraz ma na celu nagradzanie stałych klientów hoteli lub restauracji należących do sieci Q Hotel poprzez umożliwienie korzystania z usług hotelowych oraz restauracyjnych w preferencyjnych cenach, otrzymywanie upominków, możliwość zbierania i otrzymania punktów z możliwością zamiany ich na dodatkowe rabaty kwotowe i inne dodatkowe korzyści podczas korzystania z usług hotelowych lub restauracji, o których mowa w Regulaminie.
3. Organizatorem Programu Lojalnościowego Q Hotel Club jest Main Q Hotel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Lea 202a, e-mail: marketing@qhotels.pl zwana dalej Organizator.
II. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA I UCZESTNICTWA W PROGRANIE
1. W Programie Lojalnościowym Q Hotel Club może wziąć udział osoba fizyczna, pełnoletnia, będąca Gościem jednego z hoteli należących do sieci Q Hotel tj.
a. Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków,
b. Q Hotel Kraków, ul. Radzikowskiego 142, 31-342 Kraków,
c. Q Hotel Plus Wrocław, ul. Zaolziańska 2, 53-334 Wrocław,
d. Q Hotel Grand Cru Gdańsk, ul. Rycerska 11-12, 80-882 Gdańsk,
e. Q Hotel Plus Katowice, ul. Wojewódzka 12, 40-026 Katowice,
f. Q Hotel Wrocław Bielany, ul. Szwedzka 7, 55-040 Bielany Wrocławskie Gm. Kobierzyce
bądź restauracji ww. Hoteli, która złożyła deklaracje uczestnictwa w Programie Lojalnościowym Q Hotel Club poprzez wypełnienie formularza elektronicznego w recepcji bądź dokonanie rejestracji na stronie club.qhotels.pl oraz wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów związanych z realizacją założeń Programu Lojalnościowego Q Hotel Club.
2. Potwierdzeniem przystąpienia Gościa do Programu Lojalnościowego Q Hotel Club jest aktywacja indywidualnego konta poprzez wypełnienie formularza elektronicznego w recepcji bądź rejestrację na stronie club.qhotels.pl.
3. Konto jest imienne i może być używane jedynie przez jego właściciela, zwanego uczestnikiem Programu Lojalnościowego.
4. Jeden Gość hotelu może posiadać wyłącznie jedno konto w systemie lojalnościowym oznaczone unikalnym numerem ID.
5. Uczestnicy Programu Lojalnościowego Q Hotel Club nie mogą korzystać z wielu kont jednocześnie ani gromadzić Punktów za ich pomocą.
6. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club może logować się do systemu rezerwacyjnego na podstawie indywidualnego konta i za jego pośrednictwem dokonywać rezerwacji na stronie Programu Lojalnościowego Q Hotel Club lub stronie własnej Hotelu (co następuje po weryfikacji jego uczestnictwa w programie poprzez podanie adresu e-mail oraz hasła) po specjalnych cenach dostępnych jedynie dla Uczestników Programu Lojalnościowego Q Hotel Club.
7. Rabat wynikający z nadanego statusu uczestnika programu lojalnościowego obejmuje jedynie osobę, która podczas weryfikacji poda swojego maila oraz hasło i tym samym mailem posłuży się podczas dokonywania rezerwacji pobytu online.
8. Rabaty wynikające z nadanego statusu uczestnika programu lojalnościowego nie obejmują imprez rodzinnych, imprez firmowych oraz konferencji.
9. Program jest skierowany także do tzw. Gości korporacyjnych tj.osób korzystających z usług hotelowych na warunkach preferencyjnych, określonych umową korporacyjną, którzy nocują w hotelu. W przypadku gdy, klient dokonuje płatności samodzielnie lub firma płaci za jego nocleg, punkty naliczane są osobie, która fizycznie korzysta z hotelu. Przy czym taka osoba nie może skorzystać z rabatów przysługujących w Programie Lojalnościowym na noclegi objęte już cenami preferencyjnymi wynikającymi z umowy korporacyjnej.
10. Usługi hotelowe oraz restauracyjne mogą zostać zrabatowane maksymalnie do wartości 1 PLN + 8%VAT.
11. Dyrektor Hotelu może podwyższyć status Gościa, który przed wprowadzeniem w życie Programu Lojalnościowego Q Hotel Club często korzystał z usług hotelowych i restauracyjnych sieci Q Hotel.
12. Program Lojalnościowy Q Hotel Club zakłada przyznawanie Uczestnikom Programu Lojalnościowego Q Hotel Club jednego z czterech statusów:
STATUS 1 - Bronze przyznawanym po założeniu konta w programie lojalnościowym;
STATUS 2 - Silver przekraczając 1000 punktów w programie lojalnościowym;
STATUS 3 - Gold przekraczając 2000 punktów w programie lojalnościowym;
STATUS 4 - Platinium przekraczając 3000 punktów w programie lojalnościowym;
Informacja o aktualnym statusie będzie widoczna w Panelu Klienta.
Za poszczególne statusy przysługują następujące korzyści:
Tabela korzyści Q Hotel Club
Welcome drink - dotyczy oferty wina domu, prosseco, soków, napojów gazowanych, wody
Wstawka VIP i VIP II – uzupełnienie standardowego wyposażenia pokoju dla Gościz pakietu Gold oraz Platinium.
Early check-in - wcześniejsze zameldowanie przed rozpoczęciem doby hotelowej (przed godziną 14:00)
Late check-out - późniejsze wymeldowanie po zakończeniu doby hotelowej(po godzinie 12:00)
Free upgrade - darmowe podwyższenie kategorii pokoju (jeśli pokój wyższej kategorii jest dostępny na cały pobyt).
Gwarancja dostępności na 3 dni przed przyjazdem – zapewnienie o dostępności pokoju w terminie 3 dni przed dniem przyjazdu.
Rabaty na noclegi nie łączą się z innymi ofertami promocyjnymi znajdującymi się na stronie hotelu.
Rabaty na usługi restauracyjne nie łączą się z innymi ofertami promocyjnymi obowiązującymi w restauracjach hotelowych.
III. WARUNKI OTRZYMANIA PREFERENCYJNYCH CEN I PUNKTÓW:
1. Status nadany raz Uczestnikowi Programu Lojalnościowego nie może zostać zmieniony na niższy z wyłączeniem sytuacji usunięcia Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club z Programu Lojalnościowego.
2. Rabaty przysługują wszystkim Uczestnikom Programu Lojalnościowego i zostają uwzględnione gdy Uczestnik:
a. dokonuje rezerwacji na stronie qhotels.pl lub club.qhotels.pl po weryfikacji uczestnictwa w programie podając e-mail oraz hasło lub logując się na stronie programu.
b. dokonuje rezerwacji za pośrednictwem maila, telefonu lub bezpośrednio w hotelu powołując się na uczestnictwo w programie w momencie składania zamówienia.
c. korzysta z usług restauracyjnych również powołując się na uczestnictwo w programie przed złożeniem zamówienia zarówno, gdy zamawia „na pokój” jak i opłaca rachunek na miejscu.
3. Rabat przysługuje na rezerwacje maksymalnie 2 pokoi hotelowych podczas jednej rezerwacji. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club dokonujący rezerwacji musi fizycznie przebywać w jednym z pokoi.
4. Rabat powitalny 25% dotyczy stawek standardowych umieszczonych na stronie hotelu i obowiązuje na oferty Oferta Elastyczna, Oferta Elastyczna ze śniadaniem, Oferta Bezzwrotna, Oferta Bezzwrotna ze śniadaniem, z wyłączeniem terminów specjalnych udostępnionych dla Uczestnika na zapytanie. Można z niego skorzystać tylko raz będąc Uczestnikiem Programu Lojalnościowego.
5. Rabaty nie będą stosowane w przypadku, gdy:
a. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club dokonał rezerwacji w innym systemie rezerwacji niż strona www lub strona programu lojalnościowego.
b. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club skorzystał z cen korporacyjnych lub negocjowanych.
c. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club dokonał rezerwacji korzystając z pośrednictwa biura podróży lub agencji turystycznej.
d. Pobyt dla Uczestnika programu został zorganizowany i opłacony przez firmę zewnętrzną
e. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club nie powołał się na uczestnictwo w Programie Lojalnościowym po wymeldowaniu z hotelu lub po zamknięciu rachunku.
f. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club skorzystał z oferty promocyjnej restauracji, która nie objęta jest zniżkami lojalnościowymi, dotyczy to wszystkich ofert promocyjnych dostępnych w restauracjach sieci Q Hotel (informacje o promocjach znajdują się na stronie www poszczególnych restauracji hotelowych).
g. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club zorganizował imprezę rodzinną, imprezę firmową lub konferencję.
h. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club ponosi koszty związane z naruszeniem regulaminu hotelu.
6. Za każdy pobyt w Hotelu należącym do sieci Q Hotel naliczane są punkty, wg następującej zasady: za każde wydane na usługi hotelowe i/lub restauracyjne pełne 10,00 PLN uczestnik otrzymuje 1 punkt, 1,25 punktu, 1,50 punktu wg przyznanego statusu w przypadku dokonania rezerwacji na stronie Programu Lojalnościowego Q Hotel Club lub Hotelu, po podaniu adresu e-mail oraz hasła weryfikującego uczestnictwo w programie Q Hotel Club, lub przez mail, telefon, fax, a także bezpośrednio w Hotelu lub powołując się na uczestnictwo w programie podczas korzystania z usług hotelowych oraz restauracyjnych.
7. Punkty naliczane są na koncie Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club, w przypadku, gdy:
a. potwierdził uczestnictwo w Programie i skorzystał z usług hotelowych fizycznie korzystając z pokoju – automatycznie po wymeldowaniu z Hotelu (w ciągu 24 godzin);
b. po pierwszym wymeldowaniu z hotelu od momentu przystąpienia do Q Hotel Club powołując się na uczestnictwo w Programie Lojalnościowym otrzyma 50 punktów powitalnych w ciągu 24 godzin od wymeldowania z hotelu;
c. skorzystał z usług restauracyjnych powołując się na uczestnictwo w programie zamawiając "na pokój" - automatycznie podczas wymeldowania z hotelu;
d. powołał się na uczestnictwo w programie podczas dokonywania płatności za usługi restauracyjne;
e. zorganizował przyjęcie rodzinne w restauracji hotelowej. Pod pojęciem imprez rodzinnych rozumie się wydarzenie rodzinne, na które nie jest wystawiona faktura. W takim przypadku przelicznik punktów, niezależnie od posiadanego statusu w Programie Lojalnościowym wygląda następująco: 10 PLN = 0,5 pkt;
f. skorzystał z cen korporacyjnych lub rabatu korporacyjnego i jest osobą fizycznie korzystającą z pokoju;
8. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club ma możliwość zamiany zebranych punktów (przeliczanych według zasad zawartych w Tabeli korzyści Q Hotel Club) na dodatkowy rabat kwotowy podczas dokonywania płatności za usługi hotelowe i/lub restauracyjne bezpośrednio w hotelu. Minimalna liczba punktów umożliwiająca skorzystanie z dodatkowego rabatu kwotowegoto 30 pkt. Potwierdzeniem wykorzystania punktów jest złożenie podpisu na paragonie.
9. Punkty wynikające z uczestnictwa w Programie lojalnościowym Q Hotel Club przyznawane są za każdą rezerwacje dokonaną za pomocą wewnętrznego systemu rezerwacyjnego Hotelu (strona www, telefon, mail, osobiście, strona programu Q Hotel Club). Punkty nalicza się również za usługi świadczone przez hotel oraz restaurację.
10. Gromadzenie punktów rozpoczyna się po przystąpieniu do programu i aktywacji indywidualnego konta.
11. Aktualną liczbę punktów można sprawdzać po zalogowaniu się na stronie Programu Lojalnościowego Q Hotel Club – gdzie dostępna jest historia zdobywania i wykorzystywania punktów
12. W przypadku stwierdzenia nieaktywności Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club przez okres 12 miesięcy (brak zbierania kolejnych punktów, brak wymiany punktów na nagrody itd.) punkty naliczone do tej pory mogą zostać usunięte.
13. Punkty naliczane są tylko temu Uczestnikowi Programu Lojalnościowego, który jest zameldowany w pokoju Hotelu. Nie przyznaje się punktów za inne osoby (nawet jeśli zrzekają się one należnych im rabatów na konto innej osoby).
14. Nie będą naliczane punkty w przypadku, gdy:
a. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club dokonał rezerwacji poprzez inny system rezerwacyjny niż ten dostępny na stronie Hotelu,
b. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club dokonał rezerwacji korzystając z pośrednictwa biura podróży lub agencji turystycznej.
c. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club nie skorzystał z usług hotelowych pomimo dokonania rezerwacji i opłacenia pobytu.
d. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club nie powołał się na uczestnictwo w programie podczas dokonywania płatności za usługi hotelowe oraz restauracyjne.
e. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club zorganizował imprezy i konferencje biznesowe.
f. Skorzystał z usług refakturowanych – np. taxi
g. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club ponosi koszty związane z naruszeniem regulaminu hotelu.
IV. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
1. Reklamacje, co do przebiegu Programu Lojalnościowego Q Hotel Club mogą być zgłaszane w formie pisemnej i wysyłane na adres Main Q Hotel ul. Lea 202a, 30-133 Kraków lub w formie elektronicznej i wysyłane na adres: marketing@qhotels.pl, z dopiskiem „Reklamacja”, jednakże dopisek ten nie jest obligatoryjny, w terminie 30 dni od dnia zdarzenia, którego dotyczy reklamacja. O zachowaniu terminu składania reklamacji decyduje data dotarcia reklamacji pod adres wskazany w niniejszym punkcie regulaminu.
2. Prawo złożenia reklamacji przysługuje jedynie Uczestnikom Programu Lojalnościowego Q Hotel Club
3. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyn reklamacji.
4. Organizator rozpatrywać będzie reklamacje na podstawie niniejszego Regulaminu.
5. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
6. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club zostanie o decyzji Organizatora powiadomiony na adres podany w reklamacji lub mailem (w zależności od formy zgłoszenia reklamacji). Uczestnikowi, który nie zgadza się z decyzją Organizatora w sprawie reklamacji, przysługuje prawo dochodzenia roszczeń przed właściwym sądem powszechnym.
V. UTRATA CZŁONKOSTWA
1. Członkostwo w Programie Lojalnościowym Q Hotel Club wygasa w razie cofnięcia przez Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club którejkolwiek ze zgód (marketingowa/handlowa/profilowania).
2. Jeżeli od ostatniej wymiany punktów na dodatkowe rabaty minęło 12 miesięcy, wówczas można uznać Uczestnika Programu Lojalnościowego za nieaktywnego i tym samym całość jego punktów zostaje usunięta.
3. W razie wygaśnięcia członkostwa w Programie Lojalnościowym Q Hotel Club Konto i Punkty Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club zostają zanonimizowane ze skutkiem natychmiastowym, chyba że niniejszy Regulamin stanowi inaczej.
4. Wygaśnięcie członkostwa w Programie Lojalnościowym Q Hotel Club, usunięcie Konta Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club, jak również usunięcie zgromadzonych na Koncie Punktów nie dają prawa do żądania z tego tytułu jakiejkolwiek rekompensaty lub innego świadczenia, chyba że niniejszy regulamin wyraźnie stanowi inaczej.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do zawieszenia członkostwa Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club, dowolnemu uczestnikowi Programu Lojalnościowego Q Hotel Club podejrzanemu o korzystanie z niego w sposób niezgodny z Warunkami Programu Lojalnościowego Q Hotel Club albo w sposób sprzeczny z przeznaczeniem Programu Lojalnościowego Q Hotel Club lub dowolnej jego części, w tym części dotyczących wymiany punktów na dodatkowe rabaty. Organizator zastrzega sobie również prawo do odebrania statusu Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club, dowolnej osobie, wobec której posiada uzasadnione przesłanki, by podejrzewać, że:
a. postąpiła ona w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami, regulacjami lub rozporządzeniami obowiązującego w Polsce prawa;
b. naruszyła lub złamała dowolną zasadę Programu Lojalnościowego Q Hotel Club, zawartą w niniejszym Regulaminie;
c. usunęła konto Klubowicza i założyła je ponownie, by skorzystać z preferencyjnych warunków
d. dopuściła się oszustwa lub innego nieuczciwego działania, kradzieży, nieprawidłowości lub wykroczenia powiązanego z korzystaniem z konta, włączając w to między innymi realizację Nagród lub innych korzyści członkowskich;
e. dopuściła się nadużycia, oszustwa lub zakłócającego porządek, niewłaściwego, obraźliwego lub agresywnego zachowania, w postaci fizycznej, słownej lub pisemnej, wobec dowolnego Hotelu należącego do Sieci Q Hotel, gości lub pracowników tego Hotelu, lub też wobec Sieci Q Hotel, jej pracowników czy kontrahentów;
f. nie uiściła jakichkolwiek opłat lub płatności wobec Hoteli należnych do sieci Q Hotel.
6. Odebranie statusu Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club, może skutkować utratą wszystkich nagromadzonych Punktów, korzyści i przywilejów związanych z Programem Lojalnościowym Q Hotel Club, włączając w to utratę jakiegokolwiek powiązanego statusu uczestnika. Oprócz zakończenia członkostwa uczestnika w Programie Lojalnościowym Q Hotel Club Organizator ma również prawo do podjęcia odpowiednich działań administracyjnych i/lub prawnych, jakie będą według jego uznania niezbędne.
VI.DANE OSOBOWE
1. Dane osobowe Uczestników Programu Lojalnościowego Q Hotel Club będą przetwarzane zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), a w szczególności z art. 5 w/w rozporządzenia na potrzeby realizacji Programu Lojalnościowego Q Hotel Club. Administratorem danych osobowych Uczestników Programu Lojalnościowego Q Hotel Club jest MAIN Q HOTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Juliusza Lea 202A, 30-133 Kraków, NIP: 677 239 78 45 (dalej Administrator lub Spółka)
2. Zakres danych osobowych przetwarzanych przez Administratora jest następujący: imię i nazwisko, data urodzenia, adres e-mail, adres zamieszkania, telefon kontaktowy.
3. Dane osobowe Uczestników Programu Lojalnościowego Q Hotel Club będą przetwarzane w celu realizacji Programu Lojalnościowego Q Hotel Club tj. realizacji na rzecz Uczestników programu usług hotelowych i restauracyjnych po dedykowanych, preferencyjnych cenach w grupie Hoteli należących do sieci Q Hotel, w celu zbierania oraz wykorzystania punktów oraz przyznawania statusów, nagród oraz dodatkowych usług podczas pobytu w obiektach należących do sieci Q Hotel.
4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych przez Administratora to zgoda osoby, której dane dotyczą –art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody
5. Dane osobowe Uczestników programu przetwarzane będą przez okres działania Programu Lojalnościowego Q Hotel Club
6. Przetwarzanie danych osobowych Uczestników Programu Lojalnościowego Q Hotel Club w celach należytego realizowania tego Programu może zostać przekazane następującym kategoriom odbiorców:
a. Spółkom prowadzącym Hotele należące do sieci Q Hotel
b. Dostawcom usług zaopatrujących Administratora w rozwiązania techniczne i organizacyjne umożliwiające realizację Programu Lojalnościowego Q Hotel Club, ze szczególnym uwzględnieniem operatora systemu rezerwacyjnego, firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu, firmom dostarczającym oprogramowanie informatyczne oraz partnerom wspierającym działania marketingowe.
c. Podmiotom realizującym usługi prawne, księgowe i doradcze zapewniającym należyte działanie Programu Lojalnościowego Q Hotel Club.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału i uczestnictwie w Programie Lojalnościowym Q Hotel Club.
8. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club ma prawo do:
bycia poinformowanym o operacjach przetwarzania;
dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania/uzupełnienia danych osobowych;
usunięcia danych osobowych;
ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
przenoszenia danych osobowych;
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, niepodlegania profilowaniu.
9. Uczestnikowi Programu Lojalnościowego Q Hotel Club przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.
10. Dostęp do danych osobowych możliwy jest w siedzibie Administratora. Ponadto, Administrator udostępnia adres email marketing@qhotels.pl, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych (wtym złożyć oświadczenie o wycofaniu zgody).
11. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych poza obszar EOG.
12. Spółka podejmuje zautomatyzowane decyzje na postawie danych osobowych, w tym dokonuje profilowania (chyba, że nie wyrażono zgody na profilowanie). Do profilowania wykorzystywane są historyczne dane osobowe, konsekwencją takiego przetwarzania będzie przygotowanie specjalnych ofert oraz informowanie klienta o aktualnych promocjach w Hotelu i restauracji.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego
2. Organizator ma prawo do dodawania, modyfikowania, usuwania i zmieniania wszystkich reguł, procedur, warunków, korzyści z nagród dotyczących Programu Lojalnościowego Q Hotel Club według własnego uznania, za wcześniejszym powiadomieniem, nawet jeśli takie zmiany mogą wpłynąć na wartość już zgromadzonych punktów. Zmiany mogą następować wyłącznie na korzyść Uczestników lub z przyczyn techniczno-organizacyjnych, chyba że Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club postąpił w sposób sprzeczny z postanowieniami niniejszego Regulaminu i zasadami programu lojalnościowego. Przywileje nabyte przed wejściem w życie zmian podlegają zasadom określonym w Regulaminie w brzmieniu sprzed wejścia w życie zmian.
3. Zmiany w Regulaminie lub zakończenie Programu Lojalnościowego Q Hotel Club oraz rezygnacja Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club nie mogą naruszać praw, nabytych przez Uczestnikado daty zmiany lub zakończenia Programu bądź rezygnacji Uczestnika.
4. Program Lojalnościowy Q Hotel Club nie ma określonej daty zakończenia i może trwać do momentu, w którym Organizator zdecyduje się na jego zakończenie. Może to nastąpić w dowolnym momencie, z wcześniejszym powiadomieniem o zakończeniu Programu Lojalnościowego. Uczestnicy Programu Lojalnościowego Q Hotel Club vbędą mieli sześć miesięcy od daty ogłoszenia zakończenia Programu Lojalnościowego Q Hotel Club na wykorzystanie punktów w formie dodatkowego rabatu. Oznacza to, że niezależnie od zakresu udziału w Programie Lojalnościowym Q Hotel Club, prawo Uczestników do zbierania Punktów i wymianę na dodatkowy rabat kwotowy może zostać wycofane przez Organizatora po upływie sześciu miesięcy od ogłoszeniu zakończenia Programu Lojalnościowego Q Hotel Club przez Organizatora.
5. Informacja o planowanym zakończeniu Programu Lojalnościowego Q Hotel Club nie wstrzymuje możliwości gromadzenia Punktów do czasu zakończenia Programu Lojalnościowego Q Hotel Club.
6. Wszelkie uwagi dotyczące działania Programu lojalnościowego Q Hotel Club lub pytania związane z treścią tego Regulaminu należy kierować na adres marketing@qhotels.pl
7. W przypadku sporządzenia innych niż polska, wersji językowych niniejszego Regulaminu w razie wątpliwości uznaje się, iż wiążącą wersją regulaminu jest wersja polska.
8. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu i stosunków prawnych z niego wynikających jest prawo polskie.
9. Informacji dotyczących funkcjonowania Programu Lojalnościowego udziela Dział marketingu sieci Q Hotel. Informacje są udzielane niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od chwili otrzymania zapytania. Zapytania związane z Programem Lojalnościowym Q Hotel Club należy składać za pośrednictwem adresu e-mail marketing@qhotels.pl.
1. Niniejszy Regulamin określa warunki udziału w Programie lojalnościowym sieci Q Hotel (zwanym dalej Program Lojalnościowy Q Hotel Club) oraz zasady jego działania.
2. Program Lojalnościowy Q Hotel Club skierowany jest do osób fizycznych, będących Gośćmi jednego z hoteli lub restauracji należących do sieci Q Hotel, o których mowa w punkcie II ust. 1 poniżej, oraz ma na celu nagradzanie stałych klientów hoteli lub restauracji należących do sieci Q Hotel poprzez umożliwienie korzystania z usług hotelowych oraz restauracyjnych w preferencyjnych cenach, otrzymywanie upominków, możliwość zbierania i otrzymania punktów z możliwością zamiany ich na dodatkowe rabaty kwotowe i inne dodatkowe korzyści podczas korzystania z usług hotelowych lub restauracji, o których mowa w Regulaminie.
3. Organizatorem Programu Lojalnościowego Q Hotel Club jest Main Q Hotel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Lea 202a, e-mail: marketing@qhotels.pl zwana dalej Organizator.
II. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA I UCZESTNICTWA W PROGRANIE
1. W Programie Lojalnościowym Q Hotel Club może wziąć udział osoba fizyczna, pełnoletnia, będąca Gościem jednego z hoteli należących do sieci Q Hotel tj.
a. Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków,
b. Q Hotel Kraków, ul. Radzikowskiego 142, 31-342 Kraków,
c. Q Hotel Plus Wrocław, ul. Zaolziańska 2, 53-334 Wrocław,
d. Q Hotel Grand Cru Gdańsk, ul. Rycerska 11-12, 80-882 Gdańsk,
e. Q Hotel Plus Katowice, ul. Wojewódzka 12, 40-026 Katowice,
f. Q Hotel Wrocław Bielany, ul. Szwedzka 7, 55-040 Bielany Wrocławskie Gm. Kobierzyce
bądź restauracji ww. Hoteli, która złożyła deklaracje uczestnictwa w Programie Lojalnościowym Q Hotel Club poprzez wypełnienie formularza elektronicznego w recepcji bądź dokonanie rejestracji na stronie club.qhotels.pl oraz wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów związanych z realizacją założeń Programu Lojalnościowego Q Hotel Club.
2. Potwierdzeniem przystąpienia Gościa do Programu Lojalnościowego Q Hotel Club jest aktywacja indywidualnego konta poprzez wypełnienie formularza elektronicznego w recepcji bądź rejestrację na stronie club.qhotels.pl.
3. Konto jest imienne i może być używane jedynie przez jego właściciela, zwanego uczestnikiem Programu Lojalnościowego.
4. Jeden Gość hotelu może posiadać wyłącznie jedno konto w systemie lojalnościowym oznaczone unikalnym numerem ID.
5. Uczestnicy Programu Lojalnościowego Q Hotel Club nie mogą korzystać z wielu kont jednocześnie ani gromadzić Punktów za ich pomocą.
6. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club może logować się do systemu rezerwacyjnego na podstawie indywidualnego konta i za jego pośrednictwem dokonywać rezerwacji na stronie Programu Lojalnościowego Q Hotel Club lub stronie własnej Hotelu (co następuje po weryfikacji jego uczestnictwa w programie poprzez podanie adresu e-mail oraz hasła) po specjalnych cenach dostępnych jedynie dla Uczestników Programu Lojalnościowego Q Hotel Club.
7. Rabat wynikający z nadanego statusu uczestnika programu lojalnościowego obejmuje jedynie osobę, która podczas weryfikacji poda swojego maila oraz hasło i tym samym mailem posłuży się podczas dokonywania rezerwacji pobytu online.
8. Rabaty wynikające z nadanego statusu uczestnika programu lojalnościowego nie obejmują imprez rodzinnych, imprez firmowych oraz konferencji.
9. Program jest skierowany także do tzw. Gości korporacyjnych tj.osób korzystających z usług hotelowych na warunkach preferencyjnych, określonych umową korporacyjną, którzy nocują w hotelu. W przypadku gdy, klient dokonuje płatności samodzielnie lub firma płaci za jego nocleg, punkty naliczane są osobie, która fizycznie korzysta z hotelu. Przy czym taka osoba nie może skorzystać z rabatów przysługujących w Programie Lojalnościowym na noclegi objęte już cenami preferencyjnymi wynikającymi z umowy korporacyjnej.
10. Usługi hotelowe oraz restauracyjne mogą zostać zrabatowane maksymalnie do wartości 1 PLN + 8%VAT.
11. Dyrektor Hotelu może podwyższyć status Gościa, który przed wprowadzeniem w życie Programu Lojalnościowego Q Hotel Club często korzystał z usług hotelowych i restauracyjnych sieci Q Hotel.
12. Program Lojalnościowy Q Hotel Club zakłada przyznawanie Uczestnikom Programu Lojalnościowego Q Hotel Club jednego z czterech statusów:
STATUS 1 - Bronze przyznawanym po założeniu konta w programie lojalnościowym;
STATUS 2 - Silver przekraczając 1000 punktów w programie lojalnościowym;
STATUS 3 - Gold przekraczając 2000 punktów w programie lojalnościowym;
STATUS 4 - Platinium przekraczając 3000 punktów w programie lojalnościowym;
Informacja o aktualnym statusie będzie widoczna w Panelu Klienta.
Za poszczególne statusy przysługują następujące korzyści:
Tabela korzyści Q Hotel Club
STATUS 1 Bronze |
STATUS 2 Silver |
STATUS 3 Gold |
STATUS 4 Platinium |
|
Rabat powitalny | 25% *podczas rezerwacji na stronie qhotels.pl lub club.qhotels.pl (obowiązuje na oferty Oferta Elastyczna, Oferta Elastyczna ze śniadaniem, Oferta Bezzwrotna, Oferta Bezzwrotna ze śniadaniem, z wyłączeniem terminów specjalnych) |
|||
Rabat na noclegi* nie łączy się z innymi promocyjnymi ofertami noclegowymi | 10% (dotyczy pełnej oferty hotelu) | 12,5% (dotyczy pełnej oferty hotelu) | 15% (dotyczy pełnej oferty hotelu) | 15% (dotyczy pełnej oferty hotelu) |
Rabat na usługi restauracyjne* nie łączy się z innymipromocyjnymi ofertamirestauracyjnymi | 10% (na pełną ofertę wraz alkoholami) | 12,5%(na pełną ofertę wraz z alkoholami) | 15%(na pełną ofertę wraz z alkoholami) | 20%(na pełną ofertę wraz alkoholami) |
Prezent (przyznawany jednorazowo) | Welcome drinkdla wszystkich klubowiczów | Prezent | Voucher na jednorazowy transfer z dworca lub lotniska | Szampan na życzenie Gościa |
Dodatkowe punkty | 50 pkt powitalnych po realizacji pierwszego pobytu | 200 pkt | 300 pkt | 500 pkt |
Naliczanie punktów za usługi hotelowe i restauracyjne (dotyczy cen brutto) | 10PLN=1pkt | 10PLN=1,25pkt | 10PLN=1,5pkt | 10PLN=1,5pkt |
Przeliczanie punktówna dodatkowy rabatkwotowy | 1pkt=1PLN | 1pkt=1PLN | 1pkt=1PLN | 1pkt=1PLN |
Imprezy rodzinne (punkty są naliczane, nie ma możliwości skorzystania z rabatu) | 10PLN= 0,5pkt | 10PLN= 0,5pkt | 10PLN= 0,5pkt | 10PLN= 0,5pkt |
Dodatkowe świadczenia | - 50 punktów gratis z okazji urodzin |
- 50 punktów gratis z okazji urodzin - Welcome drink |
- 50 punktów gratis z okazji urodzin - Welcome drink - Wstawka VIP - Early check-in - Late check-out |
- 50 punktów gratis z okazji urodzin - Welcome drink - Wstawka VIP II - Early check-in - Late check-out - Free upgrade przy check-in - Gwarancja dostępności na 3 dni przed przyjazdem |
Wstawka VIP i VIP II – uzupełnienie standardowego wyposażenia pokoju dla Gościz pakietu Gold oraz Platinium.
Early check-in - wcześniejsze zameldowanie przed rozpoczęciem doby hotelowej (przed godziną 14:00)
Late check-out - późniejsze wymeldowanie po zakończeniu doby hotelowej(po godzinie 12:00)
Free upgrade - darmowe podwyższenie kategorii pokoju (jeśli pokój wyższej kategorii jest dostępny na cały pobyt).
Gwarancja dostępności na 3 dni przed przyjazdem – zapewnienie o dostępności pokoju w terminie 3 dni przed dniem przyjazdu.
Rabaty na noclegi nie łączą się z innymi ofertami promocyjnymi znajdującymi się na stronie hotelu.
Rabaty na usługi restauracyjne nie łączą się z innymi ofertami promocyjnymi obowiązującymi w restauracjach hotelowych.
III. WARUNKI OTRZYMANIA PREFERENCYJNYCH CEN I PUNKTÓW:
1. Status nadany raz Uczestnikowi Programu Lojalnościowego nie może zostać zmieniony na niższy z wyłączeniem sytuacji usunięcia Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club z Programu Lojalnościowego.
2. Rabaty przysługują wszystkim Uczestnikom Programu Lojalnościowego i zostają uwzględnione gdy Uczestnik:
a. dokonuje rezerwacji na stronie qhotels.pl lub club.qhotels.pl po weryfikacji uczestnictwa w programie podając e-mail oraz hasło lub logując się na stronie programu.
b. dokonuje rezerwacji za pośrednictwem maila, telefonu lub bezpośrednio w hotelu powołując się na uczestnictwo w programie w momencie składania zamówienia.
c. korzysta z usług restauracyjnych również powołując się na uczestnictwo w programie przed złożeniem zamówienia zarówno, gdy zamawia „na pokój” jak i opłaca rachunek na miejscu.
3. Rabat przysługuje na rezerwacje maksymalnie 2 pokoi hotelowych podczas jednej rezerwacji. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club dokonujący rezerwacji musi fizycznie przebywać w jednym z pokoi.
4. Rabat powitalny 25% dotyczy stawek standardowych umieszczonych na stronie hotelu i obowiązuje na oferty Oferta Elastyczna, Oferta Elastyczna ze śniadaniem, Oferta Bezzwrotna, Oferta Bezzwrotna ze śniadaniem, z wyłączeniem terminów specjalnych udostępnionych dla Uczestnika na zapytanie. Można z niego skorzystać tylko raz będąc Uczestnikiem Programu Lojalnościowego.
5. Rabaty nie będą stosowane w przypadku, gdy:
a. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club dokonał rezerwacji w innym systemie rezerwacji niż strona www lub strona programu lojalnościowego.
b. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club skorzystał z cen korporacyjnych lub negocjowanych.
c. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club dokonał rezerwacji korzystając z pośrednictwa biura podróży lub agencji turystycznej.
d. Pobyt dla Uczestnika programu został zorganizowany i opłacony przez firmę zewnętrzną
e. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club nie powołał się na uczestnictwo w Programie Lojalnościowym po wymeldowaniu z hotelu lub po zamknięciu rachunku.
f. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club skorzystał z oferty promocyjnej restauracji, która nie objęta jest zniżkami lojalnościowymi, dotyczy to wszystkich ofert promocyjnych dostępnych w restauracjach sieci Q Hotel (informacje o promocjach znajdują się na stronie www poszczególnych restauracji hotelowych).
g. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club zorganizował imprezę rodzinną, imprezę firmową lub konferencję.
h. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club ponosi koszty związane z naruszeniem regulaminu hotelu.
6. Za każdy pobyt w Hotelu należącym do sieci Q Hotel naliczane są punkty, wg następującej zasady: za każde wydane na usługi hotelowe i/lub restauracyjne pełne 10,00 PLN uczestnik otrzymuje 1 punkt, 1,25 punktu, 1,50 punktu wg przyznanego statusu w przypadku dokonania rezerwacji na stronie Programu Lojalnościowego Q Hotel Club lub Hotelu, po podaniu adresu e-mail oraz hasła weryfikującego uczestnictwo w programie Q Hotel Club, lub przez mail, telefon, fax, a także bezpośrednio w Hotelu lub powołując się na uczestnictwo w programie podczas korzystania z usług hotelowych oraz restauracyjnych.
7. Punkty naliczane są na koncie Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club, w przypadku, gdy:
a. potwierdził uczestnictwo w Programie i skorzystał z usług hotelowych fizycznie korzystając z pokoju – automatycznie po wymeldowaniu z Hotelu (w ciągu 24 godzin);
b. po pierwszym wymeldowaniu z hotelu od momentu przystąpienia do Q Hotel Club powołując się na uczestnictwo w Programie Lojalnościowym otrzyma 50 punktów powitalnych w ciągu 24 godzin od wymeldowania z hotelu;
c. skorzystał z usług restauracyjnych powołując się na uczestnictwo w programie zamawiając "na pokój" - automatycznie podczas wymeldowania z hotelu;
d. powołał się na uczestnictwo w programie podczas dokonywania płatności za usługi restauracyjne;
e. zorganizował przyjęcie rodzinne w restauracji hotelowej. Pod pojęciem imprez rodzinnych rozumie się wydarzenie rodzinne, na które nie jest wystawiona faktura. W takim przypadku przelicznik punktów, niezależnie od posiadanego statusu w Programie Lojalnościowym wygląda następująco: 10 PLN = 0,5 pkt;
f. skorzystał z cen korporacyjnych lub rabatu korporacyjnego i jest osobą fizycznie korzystającą z pokoju;
8. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club ma możliwość zamiany zebranych punktów (przeliczanych według zasad zawartych w Tabeli korzyści Q Hotel Club) na dodatkowy rabat kwotowy podczas dokonywania płatności za usługi hotelowe i/lub restauracyjne bezpośrednio w hotelu. Minimalna liczba punktów umożliwiająca skorzystanie z dodatkowego rabatu kwotowegoto 30 pkt. Potwierdzeniem wykorzystania punktów jest złożenie podpisu na paragonie.
9. Punkty wynikające z uczestnictwa w Programie lojalnościowym Q Hotel Club przyznawane są za każdą rezerwacje dokonaną za pomocą wewnętrznego systemu rezerwacyjnego Hotelu (strona www, telefon, mail, osobiście, strona programu Q Hotel Club). Punkty nalicza się również za usługi świadczone przez hotel oraz restaurację.
10. Gromadzenie punktów rozpoczyna się po przystąpieniu do programu i aktywacji indywidualnego konta.
11. Aktualną liczbę punktów można sprawdzać po zalogowaniu się na stronie Programu Lojalnościowego Q Hotel Club – gdzie dostępna jest historia zdobywania i wykorzystywania punktów
12. W przypadku stwierdzenia nieaktywności Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club przez okres 12 miesięcy (brak zbierania kolejnych punktów, brak wymiany punktów na nagrody itd.) punkty naliczone do tej pory mogą zostać usunięte.
13. Punkty naliczane są tylko temu Uczestnikowi Programu Lojalnościowego, który jest zameldowany w pokoju Hotelu. Nie przyznaje się punktów za inne osoby (nawet jeśli zrzekają się one należnych im rabatów na konto innej osoby).
14. Nie będą naliczane punkty w przypadku, gdy:
a. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club dokonał rezerwacji poprzez inny system rezerwacyjny niż ten dostępny na stronie Hotelu,
b. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club dokonał rezerwacji korzystając z pośrednictwa biura podróży lub agencji turystycznej.
c. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club nie skorzystał z usług hotelowych pomimo dokonania rezerwacji i opłacenia pobytu.
d. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club nie powołał się na uczestnictwo w programie podczas dokonywania płatności za usługi hotelowe oraz restauracyjne.
e. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club zorganizował imprezy i konferencje biznesowe.
f. Skorzystał z usług refakturowanych – np. taxi
g. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club ponosi koszty związane z naruszeniem regulaminu hotelu.
IV. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
1. Reklamacje, co do przebiegu Programu Lojalnościowego Q Hotel Club mogą być zgłaszane w formie pisemnej i wysyłane na adres Main Q Hotel ul. Lea 202a, 30-133 Kraków lub w formie elektronicznej i wysyłane na adres: marketing@qhotels.pl, z dopiskiem „Reklamacja”, jednakże dopisek ten nie jest obligatoryjny, w terminie 30 dni od dnia zdarzenia, którego dotyczy reklamacja. O zachowaniu terminu składania reklamacji decyduje data dotarcia reklamacji pod adres wskazany w niniejszym punkcie regulaminu.
2. Prawo złożenia reklamacji przysługuje jedynie Uczestnikom Programu Lojalnościowego Q Hotel Club
3. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyn reklamacji.
4. Organizator rozpatrywać będzie reklamacje na podstawie niniejszego Regulaminu.
5. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
6. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club zostanie o decyzji Organizatora powiadomiony na adres podany w reklamacji lub mailem (w zależności od formy zgłoszenia reklamacji). Uczestnikowi, który nie zgadza się z decyzją Organizatora w sprawie reklamacji, przysługuje prawo dochodzenia roszczeń przed właściwym sądem powszechnym.
V. UTRATA CZŁONKOSTWA
1. Członkostwo w Programie Lojalnościowym Q Hotel Club wygasa w razie cofnięcia przez Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club którejkolwiek ze zgód (marketingowa/handlowa/profilowania).
2. Jeżeli od ostatniej wymiany punktów na dodatkowe rabaty minęło 12 miesięcy, wówczas można uznać Uczestnika Programu Lojalnościowego za nieaktywnego i tym samym całość jego punktów zostaje usunięta.
3. W razie wygaśnięcia członkostwa w Programie Lojalnościowym Q Hotel Club Konto i Punkty Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club zostają zanonimizowane ze skutkiem natychmiastowym, chyba że niniejszy Regulamin stanowi inaczej.
4. Wygaśnięcie członkostwa w Programie Lojalnościowym Q Hotel Club, usunięcie Konta Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club, jak również usunięcie zgromadzonych na Koncie Punktów nie dają prawa do żądania z tego tytułu jakiejkolwiek rekompensaty lub innego świadczenia, chyba że niniejszy regulamin wyraźnie stanowi inaczej.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do zawieszenia członkostwa Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club, dowolnemu uczestnikowi Programu Lojalnościowego Q Hotel Club podejrzanemu o korzystanie z niego w sposób niezgodny z Warunkami Programu Lojalnościowego Q Hotel Club albo w sposób sprzeczny z przeznaczeniem Programu Lojalnościowego Q Hotel Club lub dowolnej jego części, w tym części dotyczących wymiany punktów na dodatkowe rabaty. Organizator zastrzega sobie również prawo do odebrania statusu Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club, dowolnej osobie, wobec której posiada uzasadnione przesłanki, by podejrzewać, że:
a. postąpiła ona w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami, regulacjami lub rozporządzeniami obowiązującego w Polsce prawa;
b. naruszyła lub złamała dowolną zasadę Programu Lojalnościowego Q Hotel Club, zawartą w niniejszym Regulaminie;
c. usunęła konto Klubowicza i założyła je ponownie, by skorzystać z preferencyjnych warunków
d. dopuściła się oszustwa lub innego nieuczciwego działania, kradzieży, nieprawidłowości lub wykroczenia powiązanego z korzystaniem z konta, włączając w to między innymi realizację Nagród lub innych korzyści członkowskich;
e. dopuściła się nadużycia, oszustwa lub zakłócającego porządek, niewłaściwego, obraźliwego lub agresywnego zachowania, w postaci fizycznej, słownej lub pisemnej, wobec dowolnego Hotelu należącego do Sieci Q Hotel, gości lub pracowników tego Hotelu, lub też wobec Sieci Q Hotel, jej pracowników czy kontrahentów;
f. nie uiściła jakichkolwiek opłat lub płatności wobec Hoteli należnych do sieci Q Hotel.
6. Odebranie statusu Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club, może skutkować utratą wszystkich nagromadzonych Punktów, korzyści i przywilejów związanych z Programem Lojalnościowym Q Hotel Club, włączając w to utratę jakiegokolwiek powiązanego statusu uczestnika. Oprócz zakończenia członkostwa uczestnika w Programie Lojalnościowym Q Hotel Club Organizator ma również prawo do podjęcia odpowiednich działań administracyjnych i/lub prawnych, jakie będą według jego uznania niezbędne.
VI.DANE OSOBOWE
1. Dane osobowe Uczestników Programu Lojalnościowego Q Hotel Club będą przetwarzane zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), a w szczególności z art. 5 w/w rozporządzenia na potrzeby realizacji Programu Lojalnościowego Q Hotel Club. Administratorem danych osobowych Uczestników Programu Lojalnościowego Q Hotel Club jest MAIN Q HOTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Juliusza Lea 202A, 30-133 Kraków, NIP: 677 239 78 45 (dalej Administrator lub Spółka)
2. Zakres danych osobowych przetwarzanych przez Administratora jest następujący: imię i nazwisko, data urodzenia, adres e-mail, adres zamieszkania, telefon kontaktowy.
3. Dane osobowe Uczestników Programu Lojalnościowego Q Hotel Club będą przetwarzane w celu realizacji Programu Lojalnościowego Q Hotel Club tj. realizacji na rzecz Uczestników programu usług hotelowych i restauracyjnych po dedykowanych, preferencyjnych cenach w grupie Hoteli należących do sieci Q Hotel, w celu zbierania oraz wykorzystania punktów oraz przyznawania statusów, nagród oraz dodatkowych usług podczas pobytu w obiektach należących do sieci Q Hotel.
4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych przez Administratora to zgoda osoby, której dane dotyczą –art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody
5. Dane osobowe Uczestników programu przetwarzane będą przez okres działania Programu Lojalnościowego Q Hotel Club
6. Przetwarzanie danych osobowych Uczestników Programu Lojalnościowego Q Hotel Club w celach należytego realizowania tego Programu może zostać przekazane następującym kategoriom odbiorców:
a. Spółkom prowadzącym Hotele należące do sieci Q Hotel
b. Dostawcom usług zaopatrujących Administratora w rozwiązania techniczne i organizacyjne umożliwiające realizację Programu Lojalnościowego Q Hotel Club, ze szczególnym uwzględnieniem operatora systemu rezerwacyjnego, firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu, firmom dostarczającym oprogramowanie informatyczne oraz partnerom wspierającym działania marketingowe.
c. Podmiotom realizującym usługi prawne, księgowe i doradcze zapewniającym należyte działanie Programu Lojalnościowego Q Hotel Club.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału i uczestnictwie w Programie Lojalnościowym Q Hotel Club.
8. Uczestnik Programu Lojalnościowego Q Hotel Club ma prawo do:
bycia poinformowanym o operacjach przetwarzania;
dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania/uzupełnienia danych osobowych;
usunięcia danych osobowych;
ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
przenoszenia danych osobowych;
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, niepodlegania profilowaniu.
9. Uczestnikowi Programu Lojalnościowego Q Hotel Club przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.
10. Dostęp do danych osobowych możliwy jest w siedzibie Administratora. Ponadto, Administrator udostępnia adres email marketing@qhotels.pl, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych (wtym złożyć oświadczenie o wycofaniu zgody).
11. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych poza obszar EOG.
12. Spółka podejmuje zautomatyzowane decyzje na postawie danych osobowych, w tym dokonuje profilowania (chyba, że nie wyrażono zgody na profilowanie). Do profilowania wykorzystywane są historyczne dane osobowe, konsekwencją takiego przetwarzania będzie przygotowanie specjalnych ofert oraz informowanie klienta o aktualnych promocjach w Hotelu i restauracji.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego
2. Organizator ma prawo do dodawania, modyfikowania, usuwania i zmieniania wszystkich reguł, procedur, warunków, korzyści z nagród dotyczących Programu Lojalnościowego Q Hotel Club według własnego uznania, za wcześniejszym powiadomieniem, nawet jeśli takie zmiany mogą wpłynąć na wartość już zgromadzonych punktów. Zmiany mogą następować wyłącznie na korzyść Uczestników lub z przyczyn techniczno-organizacyjnych, chyba że Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club postąpił w sposób sprzeczny z postanowieniami niniejszego Regulaminu i zasadami programu lojalnościowego. Przywileje nabyte przed wejściem w życie zmian podlegają zasadom określonym w Regulaminie w brzmieniu sprzed wejścia w życie zmian.
3. Zmiany w Regulaminie lub zakończenie Programu Lojalnościowego Q Hotel Club oraz rezygnacja Uczestnika Programu Lojalnościowego Q Hotel Club nie mogą naruszać praw, nabytych przez Uczestnikado daty zmiany lub zakończenia Programu bądź rezygnacji Uczestnika.
4. Program Lojalnościowy Q Hotel Club nie ma określonej daty zakończenia i może trwać do momentu, w którym Organizator zdecyduje się na jego zakończenie. Może to nastąpić w dowolnym momencie, z wcześniejszym powiadomieniem o zakończeniu Programu Lojalnościowego. Uczestnicy Programu Lojalnościowego Q Hotel Club vbędą mieli sześć miesięcy od daty ogłoszenia zakończenia Programu Lojalnościowego Q Hotel Club na wykorzystanie punktów w formie dodatkowego rabatu. Oznacza to, że niezależnie od zakresu udziału w Programie Lojalnościowym Q Hotel Club, prawo Uczestników do zbierania Punktów i wymianę na dodatkowy rabat kwotowy może zostać wycofane przez Organizatora po upływie sześciu miesięcy od ogłoszeniu zakończenia Programu Lojalnościowego Q Hotel Club przez Organizatora.
5. Informacja o planowanym zakończeniu Programu Lojalnościowego Q Hotel Club nie wstrzymuje możliwości gromadzenia Punktów do czasu zakończenia Programu Lojalnościowego Q Hotel Club.
6. Wszelkie uwagi dotyczące działania Programu lojalnościowego Q Hotel Club lub pytania związane z treścią tego Regulaminu należy kierować na adres marketing@qhotels.pl
7. W przypadku sporządzenia innych niż polska, wersji językowych niniejszego Regulaminu w razie wątpliwości uznaje się, iż wiążącą wersją regulaminu jest wersja polska.
8. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu i stosunków prawnych z niego wynikających jest prawo polskie.
9. Informacji dotyczących funkcjonowania Programu Lojalnościowego udziela Dział marketingu sieci Q Hotel. Informacje są udzielane niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od chwili otrzymania zapytania. Zapytania związane z Programem Lojalnościowym Q Hotel Club należy składać za pośrednictwem adresu e-mail marketing@qhotels.pl.